VI LØFTER FREM DITT BUDSKAP OG
Design og konstruksjon på ett sted
i-Pack Emballasje-Display hjelper deg å ivareta ditt produkt. Vi tar oss av det du ser og ikke ser, og også det du kanskje ikke har tenkt på. Våre ansatte vet hva som kreves for at ditt produkt skal komme trygt og skadefritt frem. i-Pack Emballasje-Display har folkene som vet hva som forventes og kreves av butikkjedene i landet. Å øke synligheten gjennom å utvikle salgsutløsende emballasje, og dermed også løfte salget, er noe av det Norges største merkevarer har satt pris på tidligere.
Velger du i-Pack Emballasje-Display, kan vi garantere at du og produktet ditt blir godt ivaretatt i produksjonssamarbeidet med oss.
Atle Andreassen
Daglig leder
«Vi er alene i Norge om å ha emballasje og digitaltrykkeri i samme lokale»
Vårt mål er til en hver tid å levere alle former for kampanjematriell, displayløsninger og emballasje i en innpakking og design som kundens målgruppe får øynene opp for.
Overflatebehandling, form, farge, papir – og kartongtykkelse?
Våre designere har sett og erfart det meste av spennende utfordringer rundt ulike produksjoner.
Ja, for det er det første vi ønsker å rydde av veien: At det nye Eiffeltårnet ditt ser ut som det skjeve tårnet i Pisa etter at vaskepersonalet spanderte litt for mye vann på gulvet. Det vil gi et dårlig helhetsinntrykk, både for deg og ditt budskap!
Med andre ord handler det hele tiden om å sørge for at ditt produkt blir produsert på den riktige måten. Da vil helhetsinntrykket vedvare og bli ivaretatt. Riktig produksjon kan derfor i enkelte tilfeller være å kombinere forskjellige materialer for å oppnå det ultimate resultatet.
Produksjonen av ditt produkt blir både raskere og enklere da i – Packselskapene, med sine faglige kompetanser og produksjonsparker, er samlet under ett og samme tak.
Vår entusiasme og skaperglede, kombinert med fagkunnskap og riktig produksjonsverktøy, vil derfor gi deg og produktet ditt flere styrkede salgsfortrinn.
Med stolthet kan vi fortelle at i-Pack Emballasje-Display har vært produsent og leverandør av produksjonsdisplayer i alle former og farger i over 20 år. Mange av Norges største merkevareprodusenter har sett med tilfredshet på våre iøynefallende sluttprodukter som har båret frem produktet på en svært tilfredsstillende måte. «Husets spesialitet» er for oss at vi tilpas- ser oss kundenes behov når det gjelder volum: Ingen kunde er for liten, heller ikke for stor!
Det er et svært viktig punkt for oss som underleverandører å kunne tilby noe for alle, og det har vært til lettelse for mange av våre mindre, men allikevel gode, samarbeidspartnere opp gjennom årene.
Innen blant annet dagligvarehandelen, er emballasje blitt viktig som reklameelement, og utformingen av emballasjen er der- for en stor del av profileringen av et produkt.
Salgsfremmende displayløsninger og støttende kampanjematriell har derfor utviklet seg til å bli en av våre største og mest etterspurte produkter blant våre mange forskjellige samarbeidspartnere.
Uansett hvilke spennende utfordringer du tilbyr oss, kan vi love at oppdraget er i de beste hender. Med et felles ønske om å lykkes, skal vi sammen skape blikkfang som stjeler oppmerksomhet og forsterker salgstallene.
De aktuelle produksjonsselskapene Freia, Tine, Lerum og Essity har alle dratt nytte av vår ekspertise når det kommer til visuell tilstedeværelse ovenfor sine kunder.
Slagsfremmende virkemidler
Standee
Styrt-/sjokkselger
Podie
Palleskjørt
Diskeske
Vippetasser
Pop-ups
Dumper
Butikkmateriell
Reklame på rull
Plakater
Store filmplakater med 3D effekt
Shop-in-shop-løsninger
LEGG DIN PERSONLIGE BESKYTTELSE I
EMBALLASJEN
Hovedfunksjoner for en hver form for emballasje, er at den skal beskytte produktet fra å bli skadet under frakt, lagring og stabling. Den har også som oppgave å avgrense mengden av et produkt og bidra til effektiv logistikk, som for eksempel ved å gjøre produktstabling og oppbevaring av produkter i butikkhyller til en enklere oppgave.
I det profesjonelle markedet gis emballasjen ofte korte og konsise beskrivelser som forteller mottaker om hva esken inne- holder. Her brukes strekkode og varenummer. Når man trekker inn forbrukeren, forsterkes gjerne virkemidlene for å posisjo- nere bedriften og produktet i forbrukerens hode.
Form, fargebruk og logo har stor gjenkjennelsesverdi. Du kan sikkert peke ut produkter som Tine-melk eller favorittsjokoladen din på god avstand i butikken! Produktemballasjer har derfor gjennom sine blikkfang blitt et svært viktig element når produk- tet selv skal vinne kampen om å selge seg inn til forbrukeren.
Skreddersydde eskeløsninger ned i små serier
Med barrieretretthet, stablestyrke, produktidentifisering og evt. ønske om vanntetthet eller bruk av Foame som støt- dempende innlegg og transportsikring på plass, skal det meste være ivaretatt for å beskytte ditt produkt hele veien frem, og vår skreddersydde tilpassningsjobb kan starte.
i-Pack Emballasje-Display er effektive og fleksible, med fokus på kreativitet og nyskaping innenfor kundetilpasset display og emballasje.
Hos oss finner du muligheten til å få produsert alt fra små serier til din egen spesialeske, i det vi vil beskrive som et konkurransedyktig høyt tempo. At vi i tillegg kan love deg disse leveransene uten innkjøp av unødvendige dyre stanseverktøy, bør friste deg til å sjekke ut mulighetene for et godt samarbeid med oss.
Produkttilpasset emballasje
Lettpall
Strekkfilm
Transportsikring
Tape
Antistatisk emballasje
Pakkemateriell
Container
Foam/støtdempende innlegg
Maskinparken
Moderne teknologi kombinert med vår yrkesstolthet gir deg finishen du er på jakt etter
Av erfaring er vi klar over at de fleste av våre kunder ikke er interessert i maskinen som utfører den aktuelle jobben. Som samarbeidspartner og underleverandør er det viktig for oss å legge trykk på nettopp disse «usynlige» fordelene.
Godt verktøy er som kjent halve jobben i flere yrkessektorer, noe vi også velger å innprente ovenfor våre kunder.Nyansene i sluttproduktet kan være små, men allikevel kanskje den viktigste årsaken til at våre kunder blir ekstra fornøyde og ønsker å ha i–Pack med på produksjonslaget i fremtiden.